Scipeáil chuig ábhar

Cad a dhéanaimid

Cuireann Comhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann forbairt tráchtála dearthóirí agus déantóirí na hÉireann chun cinn, ag spreagadh nuálaíochta, ag cur smaointeoireacht dearaidh chun cinn agus ag cur bonn eolais faoi bheartas an Rialtais. Tá gníomhaíochtaí DCCI maoinithe ag an Roinn Trádála, Fiontar agus Fostaíochta trí Fhiontraíocht Éireann.

Cuirimid réimse clár, tacaíochtaí agus seirbhísí ar fáil do dhearthóirí agus ceardaithe, d'fhoghlaimeoirí agus do mhúinteoirí, do mhiondíoltóirí agus do ghalldóirí, do shiopadóirí agus do bhailitheoirí , do na meáin agus d'eagraíochtaí comhpháirtíochta chun caighdeán agus próifíl dhearadh agus cheardaíocht na hÉireann a ardú. Tá ár ngníomhaíochtaí maoinithe ag an Roinn Gnó, Fiontar agus Nuálaíochta trí Fhiontraíocht Éireann.

Tá 64 balleagraíocht agus os cionn 3,500 cliant cláraithe againn faoi láthair. Is féidir leat féachaint ar an Eolaire Poiblí Ceardaithe áit ar féidir leat cuardach a dhéanamh do dhéantóirí cláraithe (a roghnaigh a bheith liostaithe san eolaire ceardaíochta poiblí) de réir ainm, contae, táirge agus disciplín chomh maith le samplaí dá gcuid oibre. Féach freisin ár liosta d'eagraíochtaí ballraíochta lena n-áirítear Guilds dearaidh agus ceardaíochta, Cumainn, Líonraí agus Cumainn (GANS). Déanann balleagraíochtaí agus institiúidí ionadaíocht ar scairshealbhóirí DCCI a n-áirítear cearta vótála ag ár gCruinniú Cinn Bhliana, féach tuilleadh sonraí anseo.

Is féidir tuilleadh eolais a fháil inár dtuarascálacha tionscail agus bliantúla atá ar fáil le híoslódáil ó rannóg na bhfoilseachán ar ár suíomh gréasáin.

 

Ár gCairt Seirbhíse Tá DCCI tiomanta d'eispéireas dearfach custaiméara a chur ar fáil dóibh siúd go léir a idirghníomhaíonn linn. Mar chustaiméir reatha nó féideartha (i.e. ball den phobal, cliant cláraithe nó eagraíocht bhallraíochta) DCCI, is féidir leat a bheith ag súil linn:

  • Faisnéis agus seirbhísí ábhartha agus tráthúla a sholáthar.
  • Caitheamh le gach custaiméir reatha nó féideartha go cúirtéiseach, i gcónaí a bheith cothrom, dea-bhéasach, measúil agus gairmiúil.
  • Dul i gcomhairle lenár gcustaiméirí go rialta chun aiseolas cuiditheach a fháil ar ár seirbhísí.
  • Gníomhú go pras agus go héifeachtúil agus muid ag déileáil le custaiméirí, a bheith soiléir faoi cén gníomh a dhéanfar agus cathain.
  • Cloí le treoirlínte cáilíochta agus nós imeachta – tá siad ann chun dea-chleachtas a chinntiú agus tá siad chun leasa custaiméirí agus foirne araon.
  • A chinntiú go bhfuil ár bhfoireann gairmiúil ina gcleachtais oibre.
  • A chinntiú go bhfreagrófar aon chumarsáid i scríbhinn nó ar ríomhphost i nGaeilge i nGaeilge, de réir ár n-oibleagáidí faoi Acht na dTeangacha Oifigiúla (Leasú), 2021. Ag cloíleis an Acht seo, foilsíonn DCCI a chroídhoiciméid freisin, i.e. a Thuarascáil Bhliantúil agus a ráitis airgeadais, i nGaeilge agus i mBéarla araon. Tá siad ar fáil le feiceáil ar líne anseo.
  • Lean ár ngníomhaíochtaí agus ár nuacht ar na hardáin meán sóisialta seo a leanas:
    DCCI ar Twitter
    DCCI ar Facebook
    DCCI ar Instagram
    Dearadh na hÉireann ar Facebook
    Dearadh na hÉireann ar Instagram

Iarraimid ar chustaiméirí DCCI:

  • Caitheamh lenár bhfoireann go cúirtéiseach, i gcónaí a bheith cothrom, béasach agus measúil.
  • Aiseolas a thabhairt dúinn agus muid a chur ar an eolas faoi eispéiris dhearfacha nó faoi aon deacrachtaí a d'fhéadfadh teacht chun cinn.
  • Cuimhnigh nach nglacfaidh DCCI le teanga mhaslach ná le bagairtí maslacha dár bhfoireann agus go ndéanfaidh siad gníomh cuí má tharlaíonn siad sin.

Aiseolas ar ár seirbhís:

Ag Comhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann, is mór againn d'aiseolas mar ba mhaith linn an leibhéal is airde seirbhíse is féidir a chur ar fáil duit. Cabhróidh d'aiseolas cuiditheach, dearfach nó eile, linn éifeachtacht agus éifeachtúlacht ár gclár a mheas chun freastal ar riachtanais na hearnála dearaidh agus ceardaíochta.  Más mian leat trácht a dhéanamh ar ár bhfeidhmíocht, cuir ar an eolas muid faoi fhadhb, cuir gearán isteach, déan moladh, nó tabhair moladh do bhall foirne as post a dhéanamh go maith, cuir in iúl dúinn le do thoil.

Má bhí tionchar dearfach ag aon rud a raibh taithí agat air, roinn an taithí sin linn le do thoil.  Cuidíonn aiseolas dearfach linn gnéithe tairbheacha na seirbhíse a chuirimid ar fáil a chur chun cinn agus tuiscint a fháil ar a bhfuil luachmhar dár gcustaiméirí. Seol do chuid tuairimí chuig [email protected].

Má tá aon ghné de sheirbhís Chomhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann gann ar do chuid ionchais nó má tá gearán agat, cuir in iúl dúinn le do thoil.  Sa chás seo, ba chóir go mbeadh do chéad phointe teagmhála mar Cheann na feidhme a raibh tú ag déileáil léi. Ba chóir duit iad a chur ar an eolas faoi d'ábhair imní trí ríomhphost nó ar an teileafón – le haghaidh sonraí teagmhála agus eolais ar ár bhfeidhmeanna, tabhair cuairt ar ár leathanach foirne anseo. Pléifidh Ceann na feidhme ábhartha do chuid imní leat.  Má tá tú fós míshásta, is féidir leat gearán foirmiúil a dhéanamh trí scríobh chuig Comhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann.

  1. Ní mór gearáin a bhaineann le seirbhís Chomhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann a dhéanamh i scríbhinn (nó a chomhionann) laistigh de mhí amháin ón dáta ar tharla an teagmhas líomhnaithe agus ní mór dóibh sonraí an ghearáin a chur ar fáil. 
  2. Admhófar litreacha gearáin laistigh de 10 lá oibre ón dáta a fhaightear iad.

Déanfaidh an ball cuí d'Fhoireann Ardbhainistíochta Chomhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann (i.e. Cinn gach feidhme agus an Príomhfheidhmeannach) imscrúdú ar an ngearán. Cuirfear freagra scríofa ar an ngearán ar fáil laistigh de 20 lá oibre (ceithre seachtaine oibre) ón dáta a fhaigheann Comhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann do ghearán.

Sonraí teagmhála chun aiseolas a chur isteach i scríbhinn:
Aiseolas, Comhairle Dhearaidh agus Cheardaíochta na hÉireann, Clós an Chaisleáin, Cill Chainnigh.